neljapäev, 21. detsember 2017

Kabina karjäär 02.12

  Kuna meil klubikaaslane Alan on viimasel ajal korduvalt Tartu külje all Kabina karjääri ääres feederdamas käinud ja ka ilusat särge saanud, ning väidetavalt seal tal ka mitu kolli õnge otsast ära pudenenud. Seepeale plaanisin ma ka ise järgmisel käigul kampa hüpata.
  Detsembri esimese nv. hommikul olimegi Tartu feederdajatega karjääri ääres platsis. Pundis olid meil seekord Alan, Denis, mina ja Mikk, ning plaanis oli teha väike vabas vormis võistlus. Vabas vormis seetõttu et minul oli paraku tunduvalt rohkem varustust kaasas, kui teistel ja minul võttis varustuse püügikorda sättimine ca. 30 minutit kauem. Kui mina alustasin siis teised juba püüdsid.

  Peibutussööt mul varudest Sensase Brown Roach ja Mondiali X-Dream, Copra Melassega. Alanil oli peibutusöödaks eelmiselgi korral töötanud Allvega Universaal ja Roach. Denissil oli aga puhtalt Allvega Universaal. Kuna Mikk liitus hiljem siis mul Miku peibutussööda kohta andmed puuduvad.

Kala oli küll talviselt passiivne, kuid siiski esimesed 1,5 h püügi alguses saime Alaniga üllatavalt hästi kala, põhiliselt särge, ka mõned nurrud. Denis ja Mikk istusid aga teisel pool nagu kaevus.
  Hiljem vahetasid Denis ja Mikk kohtasid, Denis tuli minu ja Alani vahele ja Mikk jooksis üldse paarsada meetrit eemale Alani vana koha peale. Tea kas siis koormuse suurenemisest püügikohale või olenes see Denisi paremast söödast, igatahes peale Denissi saabumist minu kõrvale (vahed meil Alani ja Denissi ja minu vahel olid vaid mõned meetrid) kadus vaikselt minu platsi pealt kala ära ja võtud muutusid üha harvemaks. 3. ja 4. tund  nägin ma vaid üksikuid võttusid, Denissil oli märksa parem, kuid seevastu Alanil ikka veel kala püügiplatsil üsna aktiivne.

  Alan oli oodatult päeva staar oma vägagi tugeva tulemusega 1,62 kg. Loomulikult ennustasime talle veelgi tugevamat tulemust kuna ta kakkus ilma suuremate pausideta kala praktiliselt lõpuni välja... Aga sumba veest välja tõstes avastasime et Alanil oli sumbas üks üsnagi soliidne auk ja normaalses möödus nurg kenasti augus tropiks ees.. loomulikult me ei tea kui palju kala sealt ennem toda nurgu augu kaudu välja lipsas, kuid ma julgen arvata et mõnisada grammi sealt kaudu kaduma võis minna küll.. Minul seevastu päästsid päeva kaks nn. boonust: ilus suur ahvenapäts ja säinapoiss. Kokku kaalu 1,58 kg. Denis aga tuli oma esimese püügipoole nullitamise ja koha vahetamisega kenasti välja, kakkudes lõpuks kokku kena 0,92 kg väiksemat särge ja nurgu.. Mikk sai eemal teisest püügikohast ka särge, kuid saagi osas kaotas koha vahetuse ja esimese poole nullitamise peale kõvasti aega.







 Kokkuvõtteks igati korralik talvine püügipäev, kala aktiivsus oodatult talviselt madal ja tundus et püügikohtades põhja reljaafi erinevus mõjutas ka tugevalt saagikust. Sügavuste erinevused olid meil püügiplatsidel 2-3 meetrit ja kala paistis eelistavat just randi kohtasid, vedas neil kes randile pihta said.
  Nagu ikka viimastel püükidel siis nr.1 konksusööt paistis olevat 1 tõuk + 2-3 mõlli. Elusat lisan kah talvel aeg-ajalt, kuid elusa teen korralikuks smuutiks et ülesöötmist vältida, vahest poetan ka mõned terved mõllid või tõugud korvi et kala platsipeal kauem paigal hoida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar